Fraud Blocker
Search
Close this search box.
תוספי תזונה טבעיים לסיוע עם ירידה במשרד וסוכרת

סיוע טבעי בהתמודדות עם סוכרת והשמנה

מאמר מערכת ValeoPro

כדי להתמודד עם מחלת הסוכרת ולהשלכות שלה, רבים נעזרים במגוון רחב של תרופות קונבנציונלית, ולא מעט ממי שמנסים להוריד במשקל נעזרים בדיאטות כאלה ואחרות, אך לעיתים פתרונות יעילים ללא תופעות לוואי נמצאים לנו ממש מתחת לאף, פתרונות טבעיים המספקים לנו יתרונות בריאותיים רבים, כולל בכל הנוגע לסוכרת והשמנה. במאמר זה נציג בפניכם חלק מרכזי בפתרונות הטבעיים הללו.

מדוע סוכרת והשמנת יתר שזורים זו בזו? לפניכם מספר סיבות ותנאים שרוקמים את הקשר ההרסני.

השמנת יתר היא אחד מהגורמים המובילים למחלת הסוכרת ולהתגברות שלה בקרב מי שכבר חולים.

בין היתר חוסר בפעילות ספורטיבית ובעיקר מזון מתועש ועתיר בשומנים. ברגע שהגוף שלנו סופג ומכיל כמות גדולה מדי של השומנים הרעים הללו, תאי הגוף פחות מגיבים לאינסולין. כתוצאה מזה הלבלב מתאמץ לייצר עוד ועוד אינסולין במטרה לשמור על רמה תקינה של הגלוקוז בדם, אך בשלב מסוים תאי הבטא שלו נעשים פחות אפקטיביים ומשם הדרך לחלות בסוכרת או להחריף אותה סלולה.

אכילה של מזון מעובד מגביר את רמות השומנים ואת הסוכר בדם. למעשה הוא משנה את כל חילוף החומרים בגוף וזה יוצר בעיות נוספות – רמות סוכר גבוהות, לחץ דם גבוה וסיבוכים נוספים.
הגישה הטבעית להתמודדות עם סוכרת והשמנת יתר מדגישה את החשיבות של שינוי באורח חיים לאורח חיים בריא. כדי להצליח במשימה מומלץ לא רק ליישם את הדברים בשטח, אלא גם להבין את הקשר בין איזון רמות הסוכר ורמות הגלוקוז בדם לאחר הארוחה, כאשר גם רמת ההמוגלובין המסוכרר מהווה חלק מרכזי בעניין.

לאחר שאנו אוכלים רמות הגלוקוז בדם עולות, כיוון שהפחמימות שאכלנו מתעכלות בגוף והגלוקוז נספג במחזור הדם. מי שחולים בסוכרת או מתמודדים עם השמנת יתר חייבים לאזן את הרמות הללו. כלומר לאורך שעות היום המטרה היא לשמור על רמות סוכר תקינות. זוהי מלחמה בין הגלוקגון שמעלה את ריכוז הגלוקוז וחומצות השומן בדם, לבין האינסולין שתפקידו להוריד את רמת הסוכר בדם.

אם כך למדנו כי בין היתר במלחמה נגד סוכרת והשמנת יתר עלינו להוריד את לחץ הדם, לאזן את רמות הסוכר בדם ולשפר את חילוף החומרים בגוף לאחר ארוחה. ניתן לעשות זאת על ידי פעילות גופנית, שמירה על משקל גוף מאוזן והפחתה במוצרי מזון שאינם בריאים. כדי להעצים את הפעולות הללו ניתן גם להיעזר בתוספי תזונה שמייעלים את ההליך ומשפרים אותו משמעותית. לפניכם שניים מהתוספים המובחרים ביותר.

הקצח הוא צמח מרפא בזכות התכונות האנטי-סוכרתיות שלו. התרכובת בשמן הקצח הוכחה כמי שיש באפשרותה לסייע לתאי הגוף להגיב לאינסולין מתאי הלבלב, להפחית את רמות הגלוקוז והסוכר בדם, ולשפר משמעותית את המטבולית הכללית, דבר המסייע להפחתת השומן בגוף ולירידה במשקל.

מוזמנים לקרוא עוד על הקשר בין שמן קצח לירידה במשקל. לחצו כאן על מאמר שפורסם באתר של הסוכנות המרכזית בארה”ב האחראית למחקר ביו-רפואי ובריאות הציבור.

המאמר מספר על מחקר שנערך במשך כ- 8 שבועות וכלל 45 נשים בגילאי 25 עד 55. כל אחת מהן קיבלה שתי כמוסות של שמן קצח ביום במינון של 1,000 מ”ג בכל פעם, או שקיבלו פלסבו (חומר נטול השפעה) לפני ארוחת צהריים ולפני ארוחת הערב, כאשר נעשתה הפרדה של ארבעה שבועות בין קבלת שמן הקצח לפלסבו.

התוצאות היו חד משמעיות. בזמן שנטילת הפלסבו לא הובילה לשום שינוי, בזמן שהנשים קיבלו שמן קצח, הן חוו ירידה במשקל הגוף ובאחוזי השומן, היקף המותניים שלהן התקצר וגם מסת השומן הבטנית ירדה.

כמו כן רמת הרגישות לאינסולין השתפרה, דבר ששיפר את המטבולית הכללית בגוף. הנשים אף העידו כי חשו תחושת שובע לאחר הארוחות, כך שלא חיפשו לאכול עוד ועוד.


בגלוקוטבע תמצאו חמישה ‫צמחי ‫מרפא גם יחד. מדובר בעלי ארטישוק, עלי זית, חילבה, פטריית ריישי וקינמון. מחקרים שנעשו מוכיחים מחקרית כי כל אחד מצמחי המרפא הללו יעילים במיוחד לאיזון ‫רמות ‫הסוכר ‫בדם.

למידע על כל צמח הקליקו על הכותרת

אנחנו יודעים, כשאומרים קינמון מיד קופצות לנו לראש מחשבות על בישול ואפייה, ואיך ניתן לעשות שימוש בתבלין המתוק ומעט חריף המופק מהקליפה הפנימית של הצמח.

אולם מעבר לשימוש הקולינרי שלו, הקינמון מכיל בתוכו גם המון יתרונות בריאותיים. הקינמון משפר את הרגישות לאינסולין ומפחית את רמות הגלוקוז בדם, כך שמסייע לשמור על רמות סוכר תקינות בדם.

אתם מוזמנים לקרוא כאן על מחקר שפורסם ב- NIH, הסוכנות המרכזית של ממשלת ארצות הברית האחראית למחקר ביו-רפואי ובריאות הציבור.

המחקר נערך בקרב 30 משתתפים בגילאי 18 עד 30, חצי מהם במשקל תקין והחצי השני במשקל עודף, והוא נע סביב ארוחת בוקר של דגני בוקר המכילים כ- 50 גרם פחמימות.

אולם בארוחת בוקר אחת המשתתפים קיבלו תוספת של כ- 6 גרם קינמון טחון, ובארוחת בוקר למחרת הם לא קיבלו שום תוספת.

במשך כ- 7 פעמים מיד לאחר הארוחה ועד שעתיים לאחריה, המשתתפים במחקר עברו בדיקה של רמת הגולקוז בדם. נמצא כי בארוחת הבוקר עם תוספת של קינמון רמות הגלוקוז בדם ירדו כשעה לאחר הארוחה.

לעומת זאת רמות הגלוקוז היו גבוהות הרבה יותר לאחר ארוחת בוקר של דגנים ללא תוספת של קינמון. התוצאות הללו היו זהות גם בקרב המשתתפים שהיו במשקל תקין ומי ששקלו יתר על המידה.
למידע נוסף


לסיכום, גישה טבעית יעילה להתמודדות עם סוכרת והשמנת יתר כוללת שילוב של אורח חיים בריא, הכולל פעילות גופנית ותזונה נכונה, יחד עם תוספי תזונה טבעיים כמו כמוסות שמן קצח וגלוקוטבע, אשר יכולים לסייע משמעותית באיזון רמות הסוכר בדם, בשיפור הרגישות לאינסולין, בהפחתת משקל עודף ובמניעת סיבוכים אפשריים של סוכרת.
חשוב לציין כי לפני נטילת תוספי תזונה כלשהם, מומלץ להתייעץ עם גורם רפואי מוסמך.
ההסברים על פעילות המוצר ויכולותיו, אינם באים להחליף ייעוץ רפואי ומרשם רופא.

מוצרים מומלצים

גלוקוטבע

בקבוק 1 - 120 כמוסות * 800 מ"ג

 440.00
שמן קצח (+ויטמין D) Thymoquin 3%
 280.00

הבסיס הצמחי

קליפת קינמון-Cinnamon bark
קינמון
פטריית רישיי-Ganoderma Lucidum
פטריית ריישי
זרעי חילבה
זרעי חילבה
עלי זית-olive leaves
עלי זית

רוצה ליצור קשר עם נינה?

יש לשלוח את הטופס

729001692781