Fraud Blocker
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
ARIE HAVIV

לרוץ למרחקים עם אריה חביב

מאמר מערכת ValeoPro

שיתוף פעולה בין חברות צמח החיים ושיח אמת שהוליד את ValeoPro, תורם לכך שאתם נהנים משילוב של מספר גדול של תוספי תזונה, האיכותיים והיעילים ביותר בישראל.

כמו כן עומדת בפניכם האפשרות ליצור קשר עם אנשי צוות נוספים שישמחו לעזור ולהרכיב עבורכם את ערכת תוספי התזונה בהתאמה מדויקת לצרכים שלכם, על בסיס הידע המקצועי וניסיונם האישי.

אחד מהם הוא אריה חביב, ואם השם מצלצל לכם מוכר אתם לא טועים. מדובר באגדה מקומית, אחד השוערים הגדולים ביותר ששיחקו על מגרשי הכדורגל בישראל, כוכב הפועל יהוד ונבחרת ישראל בשנות ה- 80.

תוכן העניינים

התמדה מובילה לתוצאות

בשיחה שערכנו עמו, אריה מספר כי כמו רבים אחרים גם הוא היה סקפטי לחלוטין לפני שלמד והכיר מקרוב על כוחם העצום שיש לצמחי מרפא, לכן בתחילה הוא דחה את ההצעה להיעזר במיצוי של שורש הליקוריץ בעקבות בעיה שסבל ממנה.

“קודם לכן מעולם לא לקחתי כדורים, לא נגד כאב ראש או כל בעיה אחרת. בכל זאת הייתי ספורטאי חזק ובריא גם שנים לאחר שפרשתי ממשחק פעיל. 

אך בשלב מסוים בשעה שהייתי מבצע הליכות ארוכות ביחד עם אשתי אסנת, הרגשתי שהרגליים כבר לא סוחבות אותי כמו פעם, והיו לי לחצים שלא ידעתי להסביר. איציק רנד, חבר ושותף שסיפרתי לו הבעיה, היה זה שדחק בי להיעזר בליקוריץ. בתחילה סירבתי אך הוא התעקש, גם לאחר מספר שבועות כשלקחתי את הליקוריץ אבל לא הרגשתי בשיפור מסוים.

למזלי איציק לא ויתר לי, כיוון שחמישה וחצי חודשים בהם בכל בוקר לקחתי את הליקוריץ, עולמי השתנה מקצה לקצה. לא רק שהלחצים ברגליים נעלמו כלא היו, אלא כל ההרגשה האישית שלי השתפרה.

אני יכול להעיד כי לפני שנעזרתי בליקוריץ הייתי חייב להרכיב משקפיים בעת נהיגה, אך בוקר אחד בשעה ששכחתי את המשקפיים שלי ונכנסתי אל הרכב בלעדיהם, פתאום שמתי לב כי הראייה שלי התחדדה מחדש גם למרחקים, ועד היום אני לא צריך להרכיב משקפיים בזמן שיושב מאחורי ההגה”.

השיפור בהרגשה של אריה לא התרחש סתם כך, אלא תודות לפעולה שמיצוי הליקוריץ עושה הכי טוב. הליקוריץ מטפל בפלאק שחוסם את העורקים, דבר המשפיע לרעה על זרימת הדם בגוף.

תוצאות של שתי בדיקות CIMT אולטרסאונד של עורקי הצוואר שאריה חביב עבר לפני שהחל לעשות שימוש במיצוי ליקוריץ המקורי ולאחריו, מספרות את כל התמונה.

בבדיקה הראשונה נמצא כי עובי דופן העורק הימני של אריה היה 1 מ”מ, ועובי דופן העורק השמאלי היה בעובי של 0.9 מ”מ.

בבדיקה שערך חודשים ארוכים לאחר שהחל להיעזר בליקוריץ, נמצא כי עובי דופן העורק בצד ימין קטן לכדי 0.8 מ”מ ובצד שמאל ל- 0.7 מ”מ. מדובר בירידה של 22% בפלאק!

האם ליקוריץ המקורי מעלה את לחץ הדם?

במסגרת תפקידו בחברה, בכל יום אריה חביב משוחח בממוצע עם 15 ל- 20 לקוחות, מי שכבר נעזרים בתוספי התזונה שלנו ועם מי שבודקים את השטח, חוששים ושואלים המון שאלות.

אחת מהשאלות חוזרת על עצמה שוב ושוב בנוגע לליקוריץ, ועל כך שהמיצוי אולי מטפל בהורדת הפלאק, אך מצד שני הוא מעלה את לחץ הדם. האומנם?

“זה בדיוק ההבדל בין מיצוי ליקוריץ המקורי שלנו לבין כל האחרים. בליקוריץ אומנם יש רכיב שנקרא גליצריזין, וכמות גדולה מדי שלו עלולה באמת לגרום לתופעות לוואי כמו עלייה בלחץ הדם, אבל וזו נקודה קריטית. המיצוי שלנו עובר תהליך שמרחיק ומקטין בצורה משמעותית את כמות הגליצריזין. כל הדברים שאני אומר מבוססים על מחקרים קליניים. אלה הוכיחו כי הליקוריץ המקורי מנקה ביעילות שכבות של פלאק מכלי הדם אך לא מעלה את לחץ הדם”.

הקרבורטור של הגוף

אם ישאלו אתכם מהי המערכת החשובה ביותר בגוף, מאוד יכול להיות שהכבד לא תהיה התשובה הראשונה שלכם, אבל מבחינתו של אריה חביב הכבד הוא הכוכב הבלתי מעורער, עד כדי כך שהוא מכנה אותו הקרבורטור של הגוף.

בכל זאת אל הכבד מתנקזים כל החומרים המזיקים שאנו צורכים, ותוך כדי תנועה הוא צריך לווסת את רמות הסוכרים בדם, לסייע לעיכול האוכל, לעזור בחילוף החומרים ועוד.

“במידה והקרבורטור מלוכלך הרכב מזייף, נכון? כך הם פני הדברים בנוגע לכבד. לאורך השנים וככל שאנו מתבגרים, הגוף סוחב עמו עוד ועוד רעלים מצטברים. אם זה בגלל תזונה לא בריאה, עישון או אלכוהול. כל אלה מגיעים אל הכבד והופכים אותו לשומני. לכן בראש ובראשונה אני ממליץ לבצע בדיקת כבד שומני כדי לזהות את המצב הנוכחי שלו, לאחר מכן אפשר לפעול בהתאם, להמשיך ולתחזק את המערכות בגוף בעזרת תוספי התזונה השונים”.

הג’וקר של ValeoPro

כשייצא לכן לשוחח עם אריה חביב, אתם לא תאמינו כי בקרוב מאוד הוא יחגוג יום הולדת 68. הגיל מבחינתו הוא רק מספר מאחר והאנרגיה שלו לא נגמרת לעולם, זוכרים את הפרסומת על השפן של דורסל? אז זה בדיוק אריה.

הוא מתעורר בכל יום בשעה 5 בבוקר, לא מוותר על הליכה בת 45 דקות, נכנס לרכב ליום עבודה ארוך בו הוא משוחח עם עשרות לקוחות. השיחות לא מסתיימות גם כשהוא חוזר הביתה, ולמעשה רק כשהוא מניח את ראשו על הכר בשעת לילה מאוחרת הוא נעצר. מבחינתו של אריה מבין כל תוספי התזונה היעילים שלנו, ישנו ג’וקר אחד – שמן הקצח.

“הערכה היומית שלי כוללת מספר תוספים. ליקוריץ’, 3 גדילטבע, 3 גלוקטבע, 1 מורינגה, 1 שום שחור ושמן קצח, עליו אני פשוט לא מוכן לוותר.

מבחינתי שמן הקצח הוא תוסף מולטי שיש לו המון תועלות לגוף שלנו. בראש ובראשונה הוא נמצא כמצמצם את השומנים בדם לכן הוא נהדר לטיפול בכבד שומני. הוא נמצא כמסייע להוריד את לחץ הדם ואת רמות הסוכר, הוא מונע דלקות, הוא נותן “זריקת מרץ” לאחר פעילות גופנית, הוא גם כלי נהדר לטיפול בבעיות עור וזה לא הכל”.

ריצה למרחקים ארוכים

כשוער כדורגל אריה חביב היה מלך הרחבה. הוא רץ למרחקים קצרים ובעיקר היה מזנק כדי להדוף ולקלוט כדורים. בקריירה השנייה שלו אריה נשאר אותו הווינר שהיה, וכל הנוגע לעולם צמחי המרפא ותוספי תזונה הוא יודע שאין קיצורי דרך, אלא הצלחה עוברת דרך ריצה למרחקים ארוכים.

אריה חביב מגן על שער נבחרת ישראל בצילום היסטורי

בדרך הזו שלו אריה מלווה מאות אנשים שהחליטו לבצע שינוי לאורח חיים בריא יותר, ובעזרת סבלנות והתמדה, הם חוו שיפור משמעותי, במדדים ובהרגשה היום-יומית.

זו גם הסיבה מדוע אריה דחף למיזוג בין חברות צמח החיים ושיח אמת, כדי שבדרך אפשר יהיה להיעזר בכמה שיותר תוספי תזונה שנמצאו כיעילים ביותר, והוא ביקש לספר כי בקרוב מאוד עומדים להצטרף אלינו מספר תוספים חדשים שידהימו אתכם. שווה לכם להמשיך ולעקוב אחר ההתפתחויות הבאות.

מוצרים מומלצים

גדילטבע
 400.00
מורינגה 120 כמוסות
 360.00
שום שחור מותסס נוסחה משופרת
 550.00
שמן קצח (+ויטמין D) Thymoquin 3%
 280.00
ליקוטבע 200 מג 120 כמוסות
 540.00

רוצה ליצור קשר עם נינה?

יש לשלוח את הטופס

תוויות לאתר VP-